Офіційний сайт Токмацької районної державної адміністраці Запорізької області

Розділи

Календар

« Квітень 2019 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Новини

Про роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік

До управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації звертаються жителі нашого району з питань, що їх турбують.
Робота щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації здійснюється відповідно до ст. 25 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, ст. 28 Закону України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідних розпоряджень голови районної державної адміністрації, наказів начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
Встановлено особистий контроль керівництвом управління щодо першочергового розгляду письмових та усних звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
Забезпечено неухильне дотримання графіків проведення особистих (у т. ч. виїзних) прийомів. Особистий прийом громадян в управлінні проводиться згідно графіку прийому громадян. Графік прийому громадян дотримується. На особистому прийомі громадян за 2018 рік начальником управління та його заступниками прийнято 67 осіб.
Всі звернення громадян реєструються в спеціальних журналах прошитих та пронумерованих. Окремо ведеться журнал прийому громадян за місцем проживання.
За 2018 рік за дорученням голови райдержадміністрації розглянуто 45 звернень громадян, через Запорізький обласний контактний центр – 58 звернень. Заявникам надані обґрунтовані відповіді, а також необхідна допомога в межах повноважень управління, порушень термінів розгляду звернень не було.
Тематика звернень пов’язана зі змінами в законодавстві, щодо надання різних видів допомоги, призначення субсидії та виплата субсидії на тверде побутове паливо та скраплений газ, виплата щомісячної адресної допомоги ВПО для покриття витрат на проживання, в тому числі на ЖКП по кожному зверненню надані роз’яснення та консультації.
На письмові звернення надано обґрунтовані відповіді. При підготовці відповіді заявникові, як правило, здійснюються виїзди до заявників, проводяться бесіди, надається роз’яснення.
Забезпечено неухильне дотримання графіків проведення виїзних прийомів.
За 2018 рік проведено 12 виїзних прийомів громадян, на яких розглянуто різноманітні питання 45 осіб. На прийомах громадяни частіше порушують питання призначення різних видів соціальної допомоги, а особливо надання пільг та субсидій.
Наказом по управлінню створена і діє “гаряча” телефонна лінія за телефоном 2-88-26, за якою можна отримати консультацію та записатися на прийом до спеціалістів. За 2018 рік на телефон “гарячої” лінії звернулось 3099 осіб.
На нарадах у начальника управління постійно розглядаються питання виконавської дисципліни в управлінні та розгляду звернень громадян.
Інформаційні та довідкові стенди розміщені на І поверсі біля відділу прийому громадян, в доступному для самостійного ознайомлення та добре освітленому місці, що відповідає вимогам проекту „Удосконалення системи соціальної допомоги”, а також інформація щодо номеру урядової „гарячої” лінії та графік прийому дзвінків.
Приймальня громадян обладнана таким чином, що забезпечує максимальні зручності для усіх категорій населення, які звертаються до управління. Для осіб з обмеженими можливостями передбачена кнопка виклику при вході, є кімната гігієни для інвалідів, ігровий куточок для дітей, достатня кількість стільців для очікування, що повністю забезпечує потреби людей похилого віку, громадян з дітьми.
За 2018 рік з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в частині забезпечення прав громадян на соціальний захист управлінням розміщено інформацію на веб-сайті Токмацької райдержадміністрації та надано для публікації в газеті «Таврія» матеріали щодо отримання різних видів допомог, надання пільг, оформлення субсидії, про роботу зі зверненнями громадян та інші.
Стенди з інформаційними матеріалами постійно оновлюються з урахуванням змін до діючого законодавства.



Вівторок, 05 Лютого 2019 11:10 | Переглядів: 51