Офіційний сайт Токмацької районної державної адміністраці Запорізької області

Розділи

Календар

« Вересень 2019 »
Пн   2 9 16 23 30
Вт   3 10 17 24  
Ср   4 11 18 25  
Чт   5 12 19 26  
Пт   6 13 20 27  
Сб   7 14 21 28  
Нд 1 8 15 22 29  

Вакансії

ОГОЛОШЕНО КОНКУРС!!!

Токмацька районна державна адміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” -  керівника апарату Токмацької районної

 державної адміністрації Запорізької області

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби

категорії «Б» -  керівника апарату Токмацької районної

 державної адміністрації Запорізької області

 

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посадові обов’язки

Керівник апарату райдержадміністрації:

1. Керує діяльністю апарату районної державної адміністрації. Забезпечує діяльність районної державної адміністрації з кадрових, правових, організаційних, матеріально-технічних питань;

2. Організовує роботу по здійсненню заходів щодо запобігання корупції в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації;

3. Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови районної державної адміністрації, організовує доведення розпоряджень голови районної державної адміністрації до виконавців;

4. Відповідає за організаційно-кадрову роботу, дотримання законодавства з питань державної служби, стан діловодства, обліку і звітності;

5. Організовує проведення перевірок діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконкомів Молочанської міської та сільських рад щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в межах і порядку, встановлених законодавством, з питань, що належать до компетенції апарату районної державної адміністрації;

6. Контролює підготовку штатних розписів, видатків, змін до них, апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, які обслуговуються відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

7. Забезпечує підготовку та подання на розгляд голові районної державної адміністрації проектів планів, заходів районної державної адміністрації, організовує та контролює хід їх виконання;

8. Відповідає за облік кадрів районної державної адміністрації, організацію роботи з кадрами, підвищення їх кваліфікації та перепідготовку;

9. Забезпечує облік, проходження, контроль за виконанням документів, їх зберігання та передачу в установленому порядку до архівного відділу райдержадміністрації;

10. Організовує роботу щодо розгляду звернень громадян;

11. Забезпечує підготовку матеріалів по відзначенню громадян, що проживають в районі, державними нагородами та заохоченнями районною державною адміністрацією;

12. Відповідає за здійснення фінансових розрахунків, пов’язаних із забезпеченням діяльності районної державної адміністрації, ведення бухгалтерського обліку і звітності та статистичної звітності з питань, що належать до компетенції апарату районної державної адміністрації;

13. Забезпечує сприяння виборчим комісіям у здійсненні своїх повноважень;

14. Забезпечує здійснення заходів щодо ведення Державного реєстру виборців відповідно до закону;

15. Організовує роботу з реалізації державної політики в політико-ідеологічній сфері, з питань функціонування громадських організацій;

16. Забезпечує взаємодію з органами місцевого самоврядування, політичними партіями, рухами, громадськими та релігійними організаціями, громадянами;

17. Відповідає за здійснення вивчення задоволеності очікувань споживачів послуг, які надає райдержадміністрація;

18. Організовує роботу з реалізації державної політики з питань преси та інформації, щодо зв’язків з комунальними та недержавними ЗМІ;

19. Забезпечує здійснення організаційно-методичної роботи, проведення інструктажів з питань охорони праці та пожежної безпеки в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації, які обслуговуються відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації.

 

Керівник апарату районної державної адміністрації в межах своїх функціональних повноважень спрямовує, координує та контролює діяльність:

відділу організаційної роботи апарату райдержадміністрації;

загального відділу апарату райдержадміністрації;

відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації;

відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації;

відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

юридичного відділу апарату райдержадміністрації (з питань організації роботи апарату райдержадміністрації, в частині посадових повноважень);

головного спеціаліста з питань мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації (в частині посадових повноважень);

відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

 

 

Умови оплати    праці

Посадовий оклад - 4824,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка ( форма № П2-ДС);

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються до 15 год. 45 хвилин      21 жовтня 2016 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

26 жовтня 2016 року о 10.00, 71701, Запорізька область, м.Токмак, вул. Центральна, 45, приміщення Токмацької районної державної адміністрації

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шай Оксана Вікторівна,  (06178) 2 86 35,

rda@zp.ukrtel.net

Вимоги до професійної компетентності

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Освіта

 Вища освіта за освітньо –кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Освіта

 

Вища освіта за освітньо –кваліфікаційним рівнем магістр, спеціаліст

 

2

 

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”;

 4) Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;

 5) Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”;

 6) Закон України “Про звернення громадян”;

 7) Закон України “Про Державний реєстр виборців”;

 8) Закон України “Про доступ до публічної інформації”;

 9) Бюджетний Кодекс України;

 10) Кодекс законів про працю України.

 

3

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4

Лідерство

     1) вміння обґрунтувати власну позицію;

2)    досягнення кінцевих результатів.

5

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

3) вміння працювати з великими масивами інформації;

4) вміння працювати при багатозадачності;

5) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

6

Комунікації та взаємодія

11) вміння ефективної комунікації та публічних ввиступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість.

7

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін.

8

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

 2) вміння працювати в команді та керувати командою;

3) мотивування;

4) оцінка і розвиток підлеглих;

5) вміння розв’язання конфліктів.

9

Особливості компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 

Четвер, 06 Жовтня 2016 07:02 | Переглядів: 2280