Офіційний сайт Токмацької районної державної адміністраці Запорізької області

Розділи

Календар

« Вересень 2019 »
Пн   2 9 16 23 30
Вт   3 10 17 24  
Ср   4 11 18 25  
Чт   5 12 19 26  
Пт   6 13 20 27  
Сб   7 14 21 28  
Нд 1 8 15 22 29  

Вакансії

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста - бухгалтера відділу освіти Токмацької районної державної адміністрації

                                                               

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження голови районної                                            державної адміністрації

 

            22.03.2017 № 27-К    

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста - бухгалтера відділу освіти Токмацької районної державної адміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, головний спеціаліст - бухгалтер відділу освіти Токмацької райдержадміністрації виконує наступні функції:

 1. Складає кошториси та плани асигнувань державного та місцевого бюджету по загального та спеціального фонду та зміни до них;

 2. Готує штатні розписи працівників відділу та зміни до них;

 3. Здійснює розрахунок заробітної плати працівникам відділу;

 4 Складає регістри бухгалтерського обліку: меморіальні ордери, головну книгу, оборотні відомості;

 5. Проводить інвентаризацію активів та зобов`язань;

 6.Забезпечує облік фінансових та юридичних зобов’язань розпорядників коштів місцевого бюджету;

  7. Складає і здає місячні, квартальні, річні статистичні звіти;

  8. Складає та подає до Токмацького управління державної казначейської служби зведену фінансову та  бюджетну звітність розпорядників та одержувачів коштів районного бюджету;

  9. Веде бухгалтерський облік майна та результатів своєї роботи методом подвійного запису господарських операцій згідно з Планом рахунків бухгалтерського обліку;

  10. Складає проекти розпоряджень паспортів бюджетної програми районного бюджету;

  11. Складає паспорти бюджетних програм місцевого бюджету;

   12. Забезпечує облік розрахунків з підприємствами, установами, організаціями по всім  видам послуг та відображення їх в м.о.№6;

13. Здійснює облік розрахунків з підзвітними особами, відображення даних в м.о. № 8;

 14. Виконує інші обов’язки, покладені на нього начальником відділу освіти райдержадміністрації

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 3200грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка (форма П-2 ДС);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.

Документи приймаються до 17:00 10 квітня 2017 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації, вул. Центральна (Революційна) буд. 45,  м. Токмак, 71701.

Дата, час і місце проведення конкурсу

 13 квітня 2017 року о 10.00, каб. № 40 Токмацької райдержадміністрації, 71701, Запорізька обл., м. Токмак, вул. Центральна (Революційна), 45

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Величко Вікторія Миколаївна, (06178) 2-86-35,

velichkovn@ukr.net

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1        Освіта                                                     вища

2

Ступінь вищої освіти

Не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

3

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

не потребує

4

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

                                                           СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

 

1

Освіта

Вища

2

Знання законодавства

1)Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України: “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-XIV;

       6) Постанова Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

7) Бюджетний Кодекс України

3

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією

5

Командна робота та взаємодія

вміння працювати в команді

6

Сприйняття змін

здатність приймати зміни та змінюватись

7

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

8

Особисті якості

1) відповідальність;

2) дисциплінованість,;

3) вміння працювати в стресових ситуаціях;

4) зосередженість та оперативність під час виконання поставлених завдань;

5) вміння аналізувати.

 

 

Заступник керівника апарату,

начальник відділу організаційної

роботи апарату райдержадміністрації                                               Н.В. Кінаш                     

Четвер, 23 Березня 2017 07:50 | Переглядів: 2012